Saturday, May 5, 2007

HOT over 70 F blir Hot over 80 F







Thomas Ungewitter dog i en trafikolycka. En jättetråkig nyhet. Jag tänkte på honom nyligen. Han var alltid så positivt inställt till livet. Vara barn växte upp ihop pa Kungsholmen.

När vi var på museum med Sara haromdagen sa forutom den nämnda utställningen And I still see their faces, sa sag vi en om Otto Frank och hans försök att få visum till USA. Jattespanande. Det var en klass av svarta tonaringar där och de samlades runt mig for att höra Holocaust according to Roman. Troligen sa fick jag ett bra kontakt med de de flera av de tackade och hejade på mig när vi gick ut ur museet.

Vad jag an skriver sa går mina tankar till Thomas och alla de lyckliga stunder som vi och Gugu och Dudde hade ihop.
Idag lamnar vi New York och flyger till Hollywood, FL. I NY ar det HOT over 70 F, sa jag undrar hur vi klarar Florida. Skulle handla mace pa Macey's men det blev damkladerna istallet.

Vart Hotell ligger precis vid Atlanten och jag drommer att kunna cravla igen. Annars med bara fungerande vanster arm och vanster ben sa simmar man runt.