Wednesday, January 22, 2014

Adler Opel i mój wózek dziecięcy - Wermacht & LOPP - Mitt barnvagn och Opel Adler


Mój ojciec miał po wojnie własnie takiego Opla Adlera, tez z Wermachtu. Zamienił go (niestety) jak ja sie urodziłem na wózek dziecięcy dla mnie. Wózek jezdził, w porównaniu z Oplem! Ciekawa jest ta bomba lotnicza koło Opla. Po raz pierwszy widze taki słup ogłoszeniowy , makieta bomby lotniczej. To chyba "reklama" Ligi Obrony Powietrznej i Przeciwgazowej - LOPP.


Warszawa, Aleje Jerozolimskie under andra världskriget

Mitt barnvagn. Min far hade efter andra världskriget  just en sådan Opel Adler, även den från Wehrmacht. Han bytte den (tyvärr) när jag föddes till ett barnvagn för mig. Barnvagnen kunde man köra, jämfört med Opeln som oftast stod stilla! 
Intressant på bilden är "bomben" nära Opeln. För första gången jag ser en sådan reklampelare och jag tror att detta "reklam" LOPP den polska luftförsvaret (Ligi Obrony Powietrznej i Przeciwgazowej - LOPP).