Tuesday, April 24, 2012

Definicja Złodzieje i Paserzy






Definicja "Złodzieje" nie jest trudna. Szczególnie dla poszkodowanego.

Definicja "Paserzy" troche trudniejsza. Wiemy ze "Paser" to pośrednik złodziei, sprzedaje łupy złodzieja i handluje kradzionym.

A jak Złodzieje i Paserzy to te same osoby - to jak ich nazwac oprócz "szuje"?

A jak sie nazywaja Ci którzy kupuja kradzione i to nie jest w "dobrej wierze"!

Nabycie w dobrej wierze polega przecież na tym, iż kupujący w momencie kupowania nie wie o fakcie kradzieży i kupuje na przykład tekst artykułu lub obraz sądząc, że nabywa go od jedynego i prawowitego posiadacza, a nie od pasera czy też złodzieja.

Z nabyciem w złej wierze mamy do czynienia wtedy, kiedy kupujący zdaje sobie sprawę z tego, że dana rzecz jest kradziona albo należy np. do trzech włascicieli jak to sie czesto zdaża w wypadku spadku. Kupowanie od jednej osoby bez aprobaty innych, jest oczywiscie kupnem w złej wierze!

Mój Ojciec napisał kilka artykułów na temat Domu Sierot i Korczaka. Pomogłem mu wpisac je na komputer i zredagowac.

Doszło do mnie ze wyszły w gazecie w Sztokholmie. Zadzwoniłem do gazety i powiedziałem ze to łamanie praw autorskich. ......










cdn










Druga czesc:

Czy to zwykli złodzieje, naciągacze i paserzy.