Saturday, June 15, 2013

Mini bez rośnie



Kilka lat temu dostałem na wpół żywy, połamany krzaczek bzu od siostry w Warszawie. Bez który robotnicy tynkujący jej dom połamali straszliwie chodząc po nim. Siostra powiedziała że to tzw. Mini Bez.

Zagoglowałem na "mini bez" i pierwsze co znalazłem to powyższą notatka Polaka ze Sztokholmu opisującego swoje seksualne doświa
dczenia w czasie świeta Midsommar.


policja niewiele moze zrobic bo pijane do nieprzytomnosci Szwedki i tak nie pamietaja kto i co zaszlo.
W tym problem w pijanstwie kobiet w ktorym szwecja tez przoduje.
Mlode Szwedki upijaja sie tak samo jak mezczyzni.
Lato biale noce pijana 16 latkka w mini spodniczce bez majtek lezy w krzakach, kto by sie oparl?
To tak jakby znalezc 1000 koron na ulicy, kto nie podniesie?




Zagoglowałem na "mini bez" i pierwsze co znalazłem to powyższą notatka Polaka ze Sztokholmu opisującego swoje seksualne doświadczenia w czasie świeta Midsommar.




Helsinki, czerwiec 2013. Całkiem żywy  poprzednio połamany krzaczek bzu od siostry w Warszawie. Bez który robotnicy tynkujący jej dom połamali straszliwie chodząc po nim. Siostra powiedziała że to tzw. Mini Bez.



Bez pachnie cudownie!